Edició (Era: Re: Seguim amb releases?)

josep.roca@uab.es va escriure:

> agafar un tros i escriure la traduccio en, per exemple, wp (és el
> procesador de texts que faig servir), pero no crec que sigui aixo el
> que s'ha de fer.O si?

Editar aquestes coses amb WordPerfect ho pots fer perfectament, però ho has
de guardar com a text pelat, i no amb el format de .wpd.

El que no sé és si a Debian volen el text pelat obligatòriament en format UNIX
o també s'accepta en format DOS, m'imagino que és igual.

Espero que t'hagi servit quelcom d'ajuda,

Ignasi
--
Debian GNU/Linux    -   Un sistema operatiu per a un
			món millor.