Re: [TR] webwml/english/releases

A Dimarts 10 Juliol 2001 19:54, Jordi Mallach va escriure:

> En tots els wml cal ficar aquesta línia:
>
> #use wml::debian::translation-check translation="1.9"
>
> amb el numero de versió en la que has basat la traducció.
> Pots treure la versió amb cvs status foo.wml o mirant al viewcvs.
>
> Jordi

D'acord esperaré uns dies per a rebre correcions o acords sobre definicions i
t'enviaré els canvis.

--

  Sort

######## Antoni Bella Perez ####################
# [Pàgina de traduccions del nucli Linux]                    |
# http://www.terra.es/personal4/bella5/traduccions.htm
# [Traduciones al catalan del Nucleo Linux]                |