Merders amb ca_ES

Parlant del tema de ca_ES, jo no el tinc en marxa perquè sempre m'ha donat
força merders que segur que sabreu com solucionar.

El problema és amb X, amb un locale com aquest:

ignasi@~[1]$ locale
LANG=C
LC_CTYPE="ca_ES.ISO-8859-1"
LC_NUMERIC="ca_ES.ISO-8859-1"
LC_TIME="ca_ES.ISO-8859-1"
LC_COLLATE="ca_ES.ISO-8859-1"
LC_MONETARY="ca_ES.ISO-8859-1"
LC_MESSAGES="ca_ES.ISO-8859-1"
LC_ALL=ca_ES.ISO-8859-1

Arranco X i a .xsession-errors apareixen missatges més o menys com
aquests:

WindowMaker error: locale not supported by Xlib. Locale set to C.
GDK warning: locale not supported by Xlib. Locale set to C.

I bé, els programes xutaven i els que podien em sortien en català
(i molts se'm anaven queixant en el
.xsession-errors), però en el xjed no em sortien els accents,
ara ho he provat altre cop i veig que el portaretalls de X no xuta bé...
Coses per l'estil.

Tinc a /etc/environment un LANG=en_GB i tot va de perles.

Això em porta a la recent carta d'en Jordi, on esmentes:

>ca_ES i ca_ES@euro
>1016:jordi@nubol:~$ grep ca_ /etc/locale.gen
>ca_ES ISO-8859-1
>ca_ES@euro ISO-8859-15

Ja no m'aclaro: primer feia servir /etc/profile, després em van dir en una
llista que era millor a /etc/environment... On va tot?

I aprofitant aquest grep que has fet, deixa'm fer-te (a la llista també,
és clar) un parell de preguntes guarres :)

On llegeixo documentació, o si són un parell de línies, se'm podria passar
les definicions per a com posar el símbol d'euro a la màquina? Li vaig
donar suport en el nucli, però sembla que no n'hi ha prou i no he trobat
el Euro-HOWTO (haig de reconèixer que no m'ho he mirat gaire :)

Aquesta pregunta és per a tu, Jordi: que significa aquest número que surt
al prompt de la teva consola, 1016:jordi@nubol:~$ ? És una d'aquestes
funcions per al bash tan sexis, no? A mi m'encanten, tot i que no m'aclaro
massa :)

Res més, merci per tot.

Ignasi

--
Debian GNU/Linux    -   Un sistema operatiu per a un
			món millor.