Re: Repartir joc [Era: Re: [TR] Re: Debian Errades? index_ca.html]

Ignasi Tura dijo:

> Com a usuari normal i correntet de Debian, ara mateix descarregar del CVS
> no m'és cap inconvenient. Pujar... Em fa una mica de por. O sigui, que en
> una bona part del que esmentes (la part de pujada) hi estic plenament
> d'acord.

bé, doncs ho fem aixi. I que cadascú es recordi d'avisar quan agafi un
wml. Per pujar-lo, de moment només ho pot fer el jordi.

m.

--
Miquel Vidal            | http://mi.barrapunto.com/yonderboy
miquel@sindominio.net   | Proyecto laespiral.org