Woody i manual d'instal·lació -canvi d'elecció-

Un company preguntava, si mal no recordo, que què passava amb el
manual d'instal·lació si woody ja havia entrat en el procés de congelació.
Em sembla que de cara a woody el procés d'instal·lació canviava, tot i que
continuava sent de mode text.

Així, potser que em repensi el triar de traduïr el manual, esperant-me per
a després, no? (sé que el CVS és útil en aquestes situacions que esmento,
però després d'haver refet amb el Vim dues pàgines web que havien estat
originalment fetes amb el Netscape Composer, estic una mica saturat :)

Així, si ho considereu adient, trio

http://www.debian.org/releases/

Prego tingueu paciència amb un servidor.

Salut,

Ignasi
--
Debian GNU/Linux    -   Un sistema operatiu per a un
			món millor.