Re: comen?a la festa! -altre glossari-

Carles Pina i Estany dijo:

> hola

> jo tampoc, només m' he connectat un parell de cops per agafar programes d'
> algun, així que quasi no sé res
>
> hi ha algun manual en especial o man cvs i busco un howto? (si hi és...)

Sortosament, de cvs n'hi ha molta documentació i molt bona.
Primer, podeu baixar el cvsbook, un llibre complet online d'introducció
a cvs. Hi ha paquet debian:

miquel@onosendai:~$ apt-cache show cvsbook
Package: cvsbook
Section: doc
Installed-Size: 1546
Maintainer: Joey Hess <joeyh@debian.org>
Architecture: all
Version: 1.21-1
Suggests: cvs, cvs-doc
Filename: pool/main/c/cvsbook/cvsbook_1.21-1_all.deb
Size: 781622
MD5sum: a66564cc34ff8f71750d5a6a7582f5af
online version of a book written by Karl Fogel and published by
Coriolis, Inc. This book covers CVS, starting with a tutorial and going
on to cover repository administration, more advanced topics,
troubleshooting, and a complete CVS reference.

També teniu a Debian, un howto amb una introducció rapida a les ordres
del cvs: /usr/share/doc/HOWTO/en-html/CVS-RCS-HOWTO.html

El mateix paquet cvs té unes FAQ.

Una introducció encara més minimalista -amb transparencies- d'un curs de
fa poc que es va fer a la URJC d´introudcció a la programació a GNU/Linux:
http://gsyc.escet.urjc.es/actividades/linuxprog/prog/node3.html

I, no cal dir, a google.com :-P
o preguntant per aqui els dubtes.

salutacions,