Tocala Sam

A Dimarts 03 Juliol 2001 02:10, Miquel va escriure:

> http://www.debian.org/index.ca.html
>
> Seria bo que la reviseu, buscant typos i errors o coses millorables, que
> quedi ben neta la pagina d'entrada ;-)

  Ha hores d'ara "2001-07-03 05:33" encara no s'hom pogut veure la pàgina en
.html però el .wml promet tot i que a aquestes hores ja no... -haig de
treballar de nit-, be al que anavem, a mi m'agradaria començar pel directori
arrel i agenciar-me el;

  /english/donations.wml

com que estaré capficat amb d'atres coses no el podré entregar fins al
dissabte aixins que estaria be saber si tenim algun termini especific
d'entrega, doncs potser estira més alguna altra feina i no puc complir a tot
arreu com tants d'altres.

--

  Sort

######## Antoni Bella Perez ####################
# [Pàgina de traduccions del nucli Linux]                    |
# http://www.terra.es/personal4/bella5/traduccions.htm
# [Traduciones al catalan del Nucleo Linux]                |