Re: Normes lingüístiques i una mica de repartiment

On Sat, Jun 30, 2001 at 11:01:56PM +0200, Antoni Bella Perez wrote:
> A Dissabte 30 Juny 2001 16:39, Jordi Mallach va escriure:

>   De flamewar res donem l'opinio i ja veurem que en surt.
>
>   La me va idea seria no posar paisos i referir-nos a l'idioma "català" es
> clar que si a algun valencià, illenc o del Rosselló prefereixen "Paisos
> Catalans" per a munir tots els idiomes/dialectes també em semblaria bé.

Home, a mi això de Païs sempre m'ha semblat una mica "raret". No m'agradaria
que ens unificarem baix el nom de països catalans sempre i quan (de moment
;-) no som un païs.

Espere que ningú hem tinga a mal i no malinterprete el que estic dient.
D'alguna manera ho hem d'anomenar pero catalano-parlants (o com siga que es
diga) em semblaria més adient.

Salut!

¿quién dijo que las matemáticas son odiosas?

Marta Pla i Castells (Marta.Pla@uv.es)
http://mural.uv.es/marpla

(Una matemática que no lo es)

"Sabido es que un amor no correspondido es cosa bien triste, pues bien,
yo amo a las matemáticas pero ellas no me hacen ni caso". Isaac Asimov.