Postfix

Hola

Estic configurant Postfix (bé, hauria d' estar enlloc d' escriure el
mail...)

El vull configurar per un ordinador amb mòdem, i que si envio un mail
desconnectat el posi a la cua. I que si estic connectat, l' envii al
moment. I que quant connecti envii els que hi ha a la cua (escrivint
posftix no sé qué, igual que feia amb el sendmailq -q)

Algú ho té així?

(si ho té em pot passar el main.cf :-)   )

Crec que he vist un exemple que _sempre_ ho guarda, per enviar-ho quant li
dius, jo vull que ho intenti enviar i si no pot doncs que no es queixi, ja
li diré jo quant...

Si ningú en té ni idea quant ho hagi fet ja avisaré...

Fins aviat

----
Carles Pina i Estany - #Linux User: 87347 - is08139@salleURL.edu - Pinux
   Debian Woody Kernel 2.4.5 @ PentiumII 450MHz 128MB ReiserFS Multihead
   Debian Woody Kernel 2.4.4 @ Laptop Pentium 166MHz 48MB
   Debian Potato Kernel 2.4.5 @ Pentium 233MHz 96MB ReiserFS
   Multitarea en W95> Significa que dos programas pueden fallar simultáneamente