Presentacio

Doncs això, em presento:

Me dic pep roca i soc metge. L'unic que conec de Linux es que
estic montant un servidor per win utilitzant Citius Potato. L'utilitzem
per compartir fixers de dades i impressores. M'ha sorpres que
samba funciones a la primera i la facilitat d'actualitzacio amb
dselect. En la mesura de les meves possibilitats, m'agradaria
ajudar a que debian estigues tb amb valencia-del-nord.

Salutacions. Pep.

PS: Aquest missatge ja el vaig enviar ahir, pero sembla que no
s'ha repartit.
----------------
Josep Roca
Epidemiologia
Departament de Ped, Obste, Gine i Medicina Preventiva
Universitat Autònoma de Barcelona
Hospital U Germans Trias i Pujol
Ctra Canyet s/n
08916 Badalona, Barcelona