Re: problemes amb la potato i Kernel 2.4.5

On Wednesday 27 June 2001 05:16, elrojo wrote:

> Hola us escric per que estic tenint problemes amb una targeta ethernet
> smc-ultra.

crec que es compatible, Realtek 8139.  Crec que el modul que et fa falta es
el rlt8139.o

> Tinc la Mandrake 8 instalada a un altre disc dur i en aquesta si que
> detecta la eth, (serà per el kernel 2.4?), la cuestió es que quan compilo
> un nou kernel per la Potato tinc unes dependències que no aconsegueixo que
> les compili ni servides amb Marques de Caceres.

Que utilitzes, slink o potato??  Jo amb la potato no vaig tenir problemes,
ara......, crec que la tenia prou actualitzada......

> Hem demana una ZLIB1 que esta dins un paquet que es diu XZLIB1 que en
> compilar-lo carrega la ZLIB1 però alhora de engegar el kernel em fot un
> kernel pànic, alguna idea?

Adeu

  Sergio Navarro i Fajardo

   snavarro@ctv.es  --  sergio@m3.uv.es