Re: Compilacio koffice-1.1-beta3

hola,

comprova que tinguis instal.lades totes les dependències necessaries per
compilar al fitxer debian/control
grep Build-D debian/control
comprova que no hi hagi cap bug a la línia 239 del fitxer static

sort!

salutacions a la llista des de girona, de banyoles i de cassà de la selva
(depenent :)

teixi.

on day of Wed, 27 Jun 2001 00:39:32 +0200, the message from Antoni Bella
Perez <bella5@teleline.es> says: