Re: latex, codi font i Debian

Si no hi és als paquets de teTeX és molt probable que no estigui
empaquetat. Jo miraria de baixar-ho directament del CTAN i instal·lar-ho a
mà. No és gaire complicat, segurament trobaràs instruccions d'on copiar el
sty. Després només caldrà que refacis la base de dades amb texconfig ->
rehash.

Espero haver ajudat.