latex, codi font i Debian

Hola

Haig de posar un codi font dins un document de latex.

Sé que hi ha un programa que et passa un hola.cpp a hola.tex llest per fer
un \include, però jo havia fet servir "algu" que em posava el codi font
directe

Diria que la manera és així:

\begin{document}
% ací fiqueu el vostre preàmbul
%
\usepackage{moreverb}   % aquest paquet implementa \verbatimtabinput
\begin{document}
% ...
\verbatimtabinput[8]{src/main.cpp}   % inclou literalment el document,
                                     % amb els tabuladors expandits a
                                     %8 caràcters
%
\end{document}

(és un copy&paste del caliu que era un forward de tirant lo tex, no tinc
l' autor original potser està per aquí la debian-user-catalan :-)   )

doncs amb la debian no tinc el fitxer moreverb.sty i no trobo a quin
paquet pot estar.

Alguna idea?

Em corre una mica de prsesa (perquè ho faig tot a última hora??)

Gràcies!

----
Carles Pina i Estany - #Linux User: 87347 - is08139@salleURL.edu - Pinux
   Debian Woody Kernel 2.4.5 @ PentiumII 450MHz 128MB ReiserFS Multihead
   Debian Woody Kernel 2.4.4 @ Laptop Pentium 166MHz 48MB
   Debian Potato Kernel 2.4.5 @ Pentium 233MHz 96MB ReiserFS
   The easiest way to get the root password is to become system admin.