Re: Holaaa!!!

El 24 Jun 2001 19:49:51 +0200, Jordi Mallach escribió:

> Potser som mes, pero ací ningú ha dit res encara :P

doncs jo estic per qui també, molt content per tenir aquest nou espai a
Debian per catalanoparlants :-)

salutacions,

m.

PS estaria bé anunciar-lo una mica als foros i llistes on pugui haver
gent interessada. Jo acabo de postear-lo a cat-linux.

--
Miquel Vidal            | http://mi.barrapunto.com/yonderboy
miquel@sindominio.net   | Proyecto laespiral.org