Re: www.programy.net.pl

Basically he's asking if he can put link to our iso images on his site.

On Fri, Apr 29, 2005 at 02:49:02PM +0200, cOw1 wrote:
> Witam Serdecznie,
> Mam na imię Mateusz i jestem jednym z redaktorów serwisu
> www.programy.net.pl , nasz serwis się wciąż rozwija. Pisze z jednym
> pytaniem, a mianowicie czy mogę użyć państwa linków ze stront (tj.
> ftp://ftp.pl.debian.org/site/debian-cd/images/3.0_r5/i386/ ) i umieścić
> to wraz z opisem z waszej strony w naszym dziale DOWNLOAD/System/Systemy
> Operacyjne. Proszę o pozytywne rozptarzenie tego maila o o szybką
> odpowiedź. Dziękuje i Pozdrawiam.

Cześć.

Debian to projekt międzynarodowy, a to oznacza, że na listach dyskusyjnych
posługujemy się językiem angielskim.

Oczywiście, że możesz umieścić link do obrazów iso na swojej stronie.
Możesz nawet umieścić całe obrazy. Debian to _wolny_ system operacyjny,
a co za tym idzie, nie dość, że można go swobodnie pobierać to można go
również do woli modyfikować.

Jako, że wersja 3.0 jest dość przestarzała na dzień dzisiejszy, polecam
umieścić również odsyłacz do wersji sarge (3.1):
http://www.debian.org/devel/debian-installer/

pozdr,
fEnIo

--
  ,''`.  Bartosz Fenski | mailto:fenio@debian.org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
 : :' :       32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - w. malopolskie - Poland