Re: Depo durumları

* Mehmet Türker [2005-12-26 11:53:44+0200]
> Uzunca bir süredir depolar güncellenmiyor sanırım. Mesela Tomasz K??oczko
> Shadow'un proje sorumlusu ve pek hiperaktif bir arkadaş, sürekli
> güncellemeler ve yeni sürümler çıkarıyor ama alioth'tan çektiğim po
> dosyaları hep eski, yada bana mı öyle geliyor? Güncellenseler de ben de
> çok birikmeden çevirileri %100 e getirsem diye düşünüyorum.

Merhaba Mehmet,

Evet guncellenmiyor maalesef. :-(  Biraz sabir, bir ay sonra etrafi
toparlayacagim.  Ama kritik isleri (d-i gibi) takip ediyorum.  D-i'in son
surumleri tek gecisli bir kurulumu hedefliyor, bu yuzden shadow paketindeki
iletiler buyuk olcude d-i'a aktarildi.  Aktarilan iletilerin cevirisini
guncelledim.  Tabii shadow paketini de ayrica guncellemek lazim.  tr.po'yu
simdilik asagidaki adresten alabilirsin:

    http://svn.debian.org/wsvn/pkg-shadow/trunk/debian/po/