[RFR] revizuire documentație „debian-installation-guide”

Salut, băieți

am terminat de efectuat „planul” propus:

Ordinea traducerilor
====================

Ordinea, ce mi-am propus-o, a traducerilor:
-   bookinfo.po             preface.po              -   făcute      „cocoțate”
-   welcome.po              administrativia.po      -   făcute      „cocoțate”
-   hardware.po                                     -   făcută      „cocoțată”
-   preparing.po                                    -   făcută      „cocoțată”
-   install-methods.po      boot-new.po             -   făcute      „cocoțate”
-   boot-installer.po       installation-howto.po   -   făcute      „cocoțate”
-   using-d-i.po („grasul” familiei)                -   făcută      „cocoțată”
-   post-install.po         partitioning.po         -   făcute      „cocoțate”
-   random-bits.po                                  -   făcută      „cocoțată”
-   preseed.po                                      -   făcută      „cocoțată”
-   gpl.po                                          -   făcută      „cocoțată”

vă las atașat mesajului un fișier de arhivă comprimată *.tar.gz, conținînd fișierele *.po
ale acestei documentații.

În pagina: <https://d-i.debian.org/manual/> puteți găsii această documentație construită în
formatele HTML, PDF și TXT.

Se pare că pe la jumătatea acestei luni, se va face lansarea lui Debian 12 (bookworm) ca
distribuție/ramură stabilă.

Trebuiesc făcute corecții în unele dintre fișierele de configurare a construirii documentației
(pentru limba română) în depozitul GIT, am obținut recent accesul la el, trebuie să-mi procur
cheia de acces pentru a putea face modificările pertinente (sper s-o pot face săptămîna viitoare);
știți deja... timp/chef/etc ;)

O zi bună,
și-o săptămînă... și mai și!

Remus-Gabriel