Re: Notele de lansare pentru buster

Salut,

La 15.04.2019 18:07, Daniel Șerbănescu a scris:
> Salut Eugen,
>
> În data de Du, 14-04-2019 la 16:10 +0300, Eugen Stan a scris:

> Scuze de deranj.. dar acum corectările pot fi puse doar de tine în MR.
> Așadar pun fișierul corectat aici. Sper că am acoperit toate
> comentariile lui Andrei.
>
> Pe viitor voi face singur Merge Requests.

Super. Cred că procesul de lucru prin Salsa este mai simplu - se pot
purta discuții și pe email putem trimite notificări (în caz că nu sunt
trimise automat).

Am aplicat modificările tale și sunt acum în master.

Eu o să revin pe vineri, după un examen și vreau să termin cu upgrading.

După asta să vedem ce mai rămâne, poate ceva la debian-installer.

Zi faină,

Eugen