Re: Re: Traducere templates.ro.po pentru site-ul debian

Salut Andrei, te-ai mai uitat peste actualizările propuse de mine?

Nu-i vreo grabă, dar ar trebui acceptate sau refuzate câtă vreme nu sunt conflicte.

Jobava

Salut Gelu!

Knoppix nu e un sistem de operare pe care ai vrea să-l rulezi ca sistem de zi-cu-zi de pe hard disc, este conceput să fie un LiveDVD, adică o distribuție ce rulează de pe un mediu extern (disc sau stick USB). Knoppix nu este actualizat, așa că nu vei fi în siguranță dacă-l folosești în felul în care ai vrea.

Având în vedere că asta e lista de discuții Debian, îți pot recomanda tot Debian :)

Dacă ești începător, poți încerca lucrul dintr-o mașină virtuală mai întâi.

Dacă ți-a plăcut Knoppix, bănuiesc că îți place interfața KDE. Poți alege instalarea unui sistem Debian pe bază de KDE aici:
1. Pentru sistemele pe 64 de biți: http://cdimage.debian.org/debian-cd/current-live/amd64/iso-hybrid/
2. Pentru 32 de biți: http://cdimage.debian.org/debian-cd/current-live/i386/iso-hybrid/

Alegi fișierul  debian-live-8.2.0-*-kde-desktop.isode exemplu pentru KDE.

Dacă preferi simplitatea, atunci Gnome e o alegere bună și bine suportată.

Mare atenție, înainte de orice instalare a unui alt sistem de operare, ar fi bine să faci o copie de siguranță la hard disc!

Dacă mai ai întrebări poți postat tot pe lista de discuții sau poți să-mi trimiți un mesaj personal.

Numai bine,
Jobava

Salut.e prima oara cand utilizez knopix,si as dori sa stiu pasii de instalare pe hard in dual boot cu alt sistem de operare,si cum pot instala anumite programe in acest s.o.astazi l-am rulat in sesiune live de pe un usb.sincer imi place acest sistem de operare.as dori sa stiu daca exista si versiuni in limba romana.va multumesc.