Traducere templates.ro.po pentru site-ul debian

Am adăugat o actualizare a vechii traduceri de la templates.ro.po

Am înlocuit entitățile html cu caractere unicode corespunzătoare.

Am corectat sedilele în diacritice cu virgulă.

Pe alocuri erau cuvinte cu î-din-i pe care le-am modificat în â-din-a, la fel sînt -> sunt.

Diff vizibil aici:
https://github.com/Jobava/debian-localization/commit/8bc78992df5a4f318ed251336ecb131601c1b65f

Originalul se poate găsi aici: https://anonscm.debian.org/viewvc/webwml/webwml/romanian/po/

O recenzie și alt feedback ar fi de folos.

Dacă e bine cum am procedat, am să mă apuc și de celelalte po-uri de acolo.

Numai bine,
Jobava