Re: Colaborare în echipă cu SparkleShare?

Salut Eddy,

Mă bucur să mai aud ceva de la tine și că mai vrei să te implici. Din
păcate eu nu prea am mai avut timp să mă implic așa că poate părerea
mea conteză mai puțin.

- îmi place ideea să lucrăm sub git - e mai ok ca svn
- nu am nimic împotriva la sparkleshare, singura reținere este că nu
am auzit de ei și momentan nu cunosc avantajele SparkleShare.
- pe alioth nu este nimic de genul ăsta ?
- mai este Sorina Sandu
(http://wiki.debian.org/SummerOfCode2012/StudentApplications/SorinaSandu)
de la ROSEdu implicată în Debian și un băiat Nistor de prin Ceata.

Eu am tradus un pic la Capitoul 8 din Debian Handbook:
https://github.com/ieugen/debian-handbook . Urma să-l integrez în
traducerea din Ceata (mai au ceva conținut acolo) însă nu am apucat
să-l termin. Cred că este undeva spre 40%, poate mai bine.

Mi-ar place o ieșire la bere între Debianiști pe aici prin București -
dacă am timp să ajung.

Numai bine,