Re: Languages to be deactivated in Debian Installer (take 2)

On Mi, 11 apr 12, 13:49:24, Rares Aioanei wrote:

> I'm in too ! :-)

Salutări Daniel și Rareș :)

Pe principiul „last man standing” am rămas de-facto coordonatorul pentru
traduceri în limba română.

În primul rând nu vă speriați, chiar dacă acum ar fi de-activată româna,
nu stăm foarte rău și wheezy nici măcar nu a fost înghețat. Din situația
lui Christian avem 1 șir netradus și 3 fuzzy (adică vreo 10 min. de
muncă).

Situația completă pentru Debian Installer arată așa:

sublevel1/ro.po:
510 mesaje traduse, 2 traduceri aproximative(fuzzy), 1 mesaj netradus.

sublevel2/ro.po:
556 mesaje traduse, 1 traducere aproximativă(fuzzy).

sublevel3/ro.po:
656 mesaje traduse.

sublevel4/ro.po:
148 mesaje traduse, 58 traduceri aproximative(fuzzy), 26 mesaje netraduse.

sublevel5/ro.po:
101 mesaje traduse.

sublevel6/ro.po:
2 mesaje traduse, 8 mesaje netraduse.

sublevel4 l-am trimis acum ceva vreme lui Brăduț[1], dar momentan este
prins cu alte probleme, deci este disponibil, așa că atașez fișierul la
acest mesaj. De „detalii” (sublevel 1 și 2) pot să mă ocup eu[2].

[1] vedeți arhiva debian-l10n-romanian
[2] e mai rapid să fac eu traducerea decât să vă trimit fișierele :p

Spor,
Andrei
P.S. vă rog păstrați conversațiile pe listă
P.P.S nu este necesar să mă includeți la CC decât pentru urgențe
(mesajele private le citesc ceva mai frecvent decât listele)
--
http://nuvreauspam.ro/posts/2010/neticheta-pe-mail/