Cadou 5 lei de la MyDeals.ro

Title: 5 lei cadou pentru tine de la MyDeals.ro

Daca nu vizualizati acest newsletter Click Aici.

Inregistreaza-te acum!
si primesti 5 lei
Codul

UYW762259E

valoreaza 5 lei
din valoarea oricarui voucher
achizitionat de tine!
* MyDeals isi rezerva dreptul de a bloca folosirea cuponului de reducere in sistemul de comanda, precum si anularea tuturor codurilor in orice moment.
Draga , debian-l10n-romanian@lists.debian.org

Ti-am pregatit un cadou: cuponul in valoare de 5 lei.

Pana la data de 4 octombrie 2011, poti folosi acest cupon pentru a reduce cu inca 5 lei pretul pe care l-am negociat pentru tine.

Aceasta reducere se poate aplica oricarei oferte de pe www.mydeals.ro, o singura data.

Urmareste-ne si alege dintre promotiile zilnice pe care ti le propunem, si la achizitie vei beneficia de un discount suplimentar de 5 lei, daca te inscrii gratuit pe MyDeals.ro cu aceasta adresa de email.

Poti folosi acest cupon chiar acum!

Cu prietenie,

Mihai Marginean,
Administrator MyDeals.ro

Daca doriti sa nu mai primiti email-uri cu ofertele MyDeals.ro dati click pe linkul de unsubscribe.