Re: [rlug] friendly reminders :P

În data de 2 februarie 2011, 19:10, manuel "lonely wolf" wolfshant
<wolfy@prolinux.ro> a scris:
> s/debian/linux/

O să ajung și eu.

> s/2001/2011/

Sper că și aici, poate cu prezentare.

Alt friendly reminder: traducerea la note de lansare este 99% gata și
așteaptă recenzii la
http://debian.org/releases/squeeze/amd64/release-notes/index.ro.html
http://debian.org/releases/squeeze/releasenotes

Este nevoie de o uitătură din exterior așa că nu ezitați. Criticile se
primesc pe debian-l10n-romanian@lists.debian.org sau pe adresa mea
și le înaintez eu mai departe.

Mulțumesc,

--