Acces scriere webwml (sit) [fost: Re: se apropie lansarea]

On Lu, 10 ian 11, 14:58:22, Ionel Mugurel Ciobica wrote:

> Nu e chiar așa de simplu. De cînd s-a trecut de la cvs la svn eu încă
> nu am primit nici un drept de scriere. Tin minte că mi s-a cerut o
> cheie sau ceva, dar s-a înfundat după aia...
>
> Mugurel

Servus Mugurel,

În cazul tău este proiectul webwml (pentru sit). Cheia la care te referi
este probabil o cheie ssh, pentru că acces cu drept de scriere nu se mai
face decât prin ssh și din câte știu eu nu este absolut necesară (se
poate și cu parolă).

Pot încerca să te ajut, dar trebuie să-mi arăți exact ce comenzi ai
executat și ce mesaje de eroare ai avut.

Salutări,
Andrei
--
http://nuvreauspam.ro/2010/05/4-neticheta-pe-mail/