Re: actualizare informatii si debian.ro

Salut

2010/4/28 Stan Ioan-Eugen <stan.ieugen@gmail.com>:
> Am găsit pe pagina principala că există debian.ro unde ne mai desfășurăm
> activitatea. Cam falsă informația, situl e inexistent. Am dat un whois și
> mi-a întors că este înregistrat de
> http://www.simpliq.com firmă de prin Cluj. M-am uitat și apar câteva nume:
> Adrian Costin, Lucian Craciun și Radu A. Pop. Mie nu prea îmi spun nimic dar
> poate vă sunt cunoscuți.
> Mă gândeam să iau legătura cu ei poate luăm înapoi situl să reorganizăm un
> pic comunitatea. Mă gândesc din ce în ce mai des la asta și sper că nu sunt
> singurul cu asemenea speranțe.

Le-am pus un tichet acu un an si am trimis un mail la care nu am
primit nici un raspuns
(verzi arhiva listei pentru februarie 2009). Tichetul este inchis fara
a primi macar un
comentariu sau raspuns. Poate ca ar trebui contactati mai direct, se
pare ca nu prea
stiu sa foloseasca mail ori propriul sistem de ticketing.

--
:wq