Re: [RFR] po-debconf://dash

On Sat,10.Apr.10, 23:04:24, Stan Ioan-Eugen wrote:

> În arhiva de liste Debian?

Da. Mesajul cu pppconfig e bun, cel cu dash are probleme.

>                          Dacă avea caracterele înlocuite cu ?? nu este
> problema mașinii tale,
> din cauza fonturilor?

Atunci s-ar vedea greșit toate mesajele, dar cel cu pppconfig se vede
bine.

> La mine se văd bine toate documentele. Ce teste pot să
> fac să verific?

Nu știu. Am încercat să compar atât cât mă pricep cele două mesaje, dar
nu am văzut nimic semnificativ :(

> Am răsupuns în gmail, nu știu ce s-a întâmplat.

Din păcate Gmail nu știe să răspundă corect, presupune că toate listele
au „reply-to-munging” activat. Ideal ar fi să folosești un client de
mail care știe reply-to-list sau ai putea să folosești reply-to-all și
să ștergi autorul original (adică să trimiți doar la listă).

Pe listele Debian politica implicită este să *nu* trimiți o copie
autorului (se presupune că autorul este înscris pe listă sau va cere
explicit să fie inclus la CC).

http://yetanotherpersonal.blogspot.com/2009/09/neticheta-in-vremurile-noastre.html