Re: salut

On Thu, 18 Mar 2010 10:35:27 +0200, Andrei Popescu
<andreimpopescu@gmail.com> wrote:
> [...]

Salut

Ubuntu este un distributiv derivat de la Debian, deci in foarte multe
chestii ele se aseamana(majoritatea pachetelor Ubuntu sunt luate din
Debian)
Probleme cel mai des intilnite pe Debian sunt de genul instalarea
driverelor p/u o componenta hardware proprietara, lipsa de utilite grafice
p/u anumite configurari.
Deci cum ti-a zis Andrei, daca ai trecut de instalare shi totul
functioneaza bine, practic toate problemele le-ai depasit :)

Un avantaj considerabil al Debian e ca orice pachet/soft, este foarte bine
documentat. Odata cu pachetul instalat ai si documentatia necesara p/u
versiunea ta de Debian si p/u versiunea ta de soft.
Sunt si ceva manuale editate de catre developerii Debian(eu personal am
unul in franceza), dar nu stiu daca ele sunt disponibile in româna.
Nu ezita sa consulti Wiki Debian si sa scrii pe mailing-list. La sigur
cineva a intilnit problema ta si are o solutie.

Bafta