Re: salut

On Thu,18.Mar.10, 09:19:26, Laurentiu The Man wrote:
> Buna ziua
> numele meu este Laurentiu,
> pana acuma am folosit Ubuntu, iar recent am instalat Debian, as vrea sa
> invat
> multii prieteni imi zic ca e foarte greu
> de unde pot descarca un tutorial?
> Va multumesc!

Servus Laurențiu și bine ai venit în comunitatea Debian :)

[pentru că nu știu dacă te-ai înscris pe listă îți scriu și direct, dar
pentru răspunsuri e suficient/recomandat să scrii doar pe listă]

Dacă ai trecut de instalare înseamnă că nu e chiar așa de greu ;)
dar mă bucur că întrebi de documentație. Sugestia mea ar fi:

http://www.debian.org/doc/manuals/debian-faq/
http://www.debian.org/doc/manuals/debian-reference/

(acestea două sunt disponibile și ca pachete: debian-faq, respectiv
debian-reference)

Multe probleme mai specifice (cum instalez componenta A pe calculatorul
B) sunt rezolvate în http://wiki.debian.org

Din păcate toate aceste documente nu sunt disponibile în română așa că
sper că te descurci cu engleza. Pentru probleme specifice nu ezita să
scrii pe listă.

http://yetanotherpersonal.blogspot.com/2009/09/neticheta-in-vremurile-noastre.html