Re: Continut DVD-uri Debian 5

[Marius asks if he needs all five DVDs. I'm answering that and
redirecting to debian-l10n-romanian, since there is not debian-romanian]

On Fri,10.Apr.09, 11:08:14, marius constantin wrote:

> Buna domnilor!

Salutare,

Pe aici nu suntem așa formali :) totuși, aceasta este lista de limbă
engleză. Singura listă de limba română este

http://lists.debian.org/debian-l10n-romanian

dar vom încerca să te ajutăm și cu întrebări tehnice. Răspunsul meu e în
CC și la tine (pentru că nu știu dacă ești înscris) și la lista
românească. Dacă vrei să continuăm în română atunci te rog pe acea listă
sau scrie-mi direct.

> Numele meu este Marius si am si eu o rugaminte la D-voatra. Acum
> cativa ani imi placea sa ma joc cu linux-ul (pe atunci un RedHat9) si
> facusem o pasiune din asta.
> Acum incerc sa revenit la veche pasiune cu linux-ul dar nu m-am
> hotarat la o distributie.
> Am tot citit pe internet in stanga si in dreapta.... si am
> vazut/auzit numai lucruri de bine despre Debian.  Ce nu am gasit
> explicat despre aceasta versiune ar fi:
> 1. nu stiu daca am am nevoie de toate cele 5 DVD-uri

În general nu vei avea nevoie de toate. Ce conexiune ai la internet?

> 2. nu stiu ce contin in parte fiecare DVD. este de ajuns primul dvd si
> aoi ulterior sa dau jos pachetele de care am nevoie.

Asta este procedura obișnuită. De fapt chiar și primul CD ar fi
suficient. Alege doar în funcție de desktopul care-l dorești (KDE,
Gnome, Xfce sau LXDE). Dacă nu mă înșel cu DVD-ul poți instala oricare
desktop, trebuie doar să alegi din meniul de la pornire (implicit va fi
instalat Gnome)

> Astept un raspuns de la D-voastra ca sa ma pot apuca si eu de treaba.

Sper că răspunsul î-ți este de fost de folos și baftă

> Marius, Sibiu.

Salutări,
Andrei (tot în Sibiu)
--
Dacă aveți probleme cu afișarea diacriticelor trebuie să vă actualizați
fonturile. Vedeți http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru