Corecții la anunțul Lenny

Salutări,

Am citit acum anunțul de lansare (mai bine mai târziu decât niciodata) și am
descoperit câteva inconsistențe:

-<p>Datorită disponibilității uneltelor și actualizărilor pentru OpenJDK,
+<p>Disponibilitatea uneltelor și actualizărilor pentru OpenJDK,
 compilatorul GNU Java, interpretorul de cod Java, Classpath și alte versiuni
 libere ale tehnologiei Java de la Sun, în Debian GNU/Linux 5.0 ne-a permis

-<p>Îmbunătățile legate de securitatea sistemului includ: instalarea
+<p>Îmbunătățirile legate de securitatea sistemului includ: instalarea

-intermediul unui afișaj Braille. Programul de instalare avut parte de multe
+intermediul unui afișaj Braille. Programul de instalare a avut parte de multe

-probleme, pe loc, fără oprirea forțată a sistemului dar este recomandat să
+probleme, pe loc, fără oprirea forțată a sistemului, dar este recomandat să

-de contractul social Debian și de dorința de a oferi cel mai bun sistem de
+de contractul social Debian și dorința de a oferi cel mai bun sistem de

Alte sugestii:
-------------

s/jocuri cu împușcături și rol asumat (FPS)/???/

s/
...un singur disc; această lansare adaugă.../
...un singur disc. Această lansare adaugă.../

s/
Debian GNU/Linux acum poate fi folosit direct fără nici o instalare./
Debian GNU/Linux poate fi folosit acum direct, fără nici o instalare./

s/firmware-ul/microcodul/

s/de la diverși producători/de la diverși distribuitori/

Prima parte le-am încărcat în CVS (ar trebui să apară în câteva ore),
pentru partea a doua aștept confirmare.

Dacă aveți probleme cu afișarea diacriticelor trebuie să vă actualizați
fonturile. Vedeți http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru
mai multe detalii.