git repo: reorganizare

Salut,

Din cauză că în repo au intrat mai multe lucruri decât șabloane po-debconf,
tocmai am mutat (așa cum a cerut Igor de multe ori) acele șabloane într-un
director separat.

Sper să ajung să fa ceva modificări în week-end în așa fel încât, după
resincronizare, să se ofere o statistică imediată a traducerilor incomplete
și poate mai lucrez un pic la suportul pentru sincronizare.

Nu promit nimic, se pare că în ultima vreme, toate planurile mele au darul
de a se da peste cap.