Re: Lenny - notele de lansare - coordonare

On Mon,02.Feb.09, 18:25:11, Eddy Petrișor wrote:

> Stats for upgrading.po:
> 250 mesaje traduse, 14 traduceri aproximative(fuzzy), 104 mesaje netraduse.

Ultimul bastion, toate celelalte sunt în sync!

Eu încep acum cu mesajele fuzzy după care continui cu traducerea de SUS
ÎN JOS și am să împing pe repo.or.cz, iar din când în când voi mai
încărca în SVN.

Prima persoană care dorește și se anunță aici să înceapă DE JOS ÎN SUS.
Dacă mai este altcineva poate să ia la verificat celelalte fișiere (le
împing acum).

Mersi,
Dacă aveți probleme cu afișarea diacriticelor trebuie să vă actualizați
fonturile. Vedeți http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru
mai multe detalii.