Re: Lenny - notele de lansare - coordonare

On Tue,03.Feb.09, 00:25:42, Andrei Popescu wrote:

> issues.po și whats-new.po apar cu mesaje netraduse, dar în realitate
> sunt TODO-uri care cel mai probabil vor dispărea cu totul. Cel mai mult

... până la urmă am copiat varianta engleză pe post de traducere, ca să
putem urmări dacă apar modificări. Mesajele astea sunt candidate pentru
ștergere, dar nu se știe, e mai sigur așa.

Dacă aveți probleme cu afișarea diacriticelor trebuie să vă actualizați
fonturile. Vedeți http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru
mai multe detalii.