Lenny - notele de lansare - coordonare

Salut,

Având în vedere că Lenny e mai important acum, cred că ar trebui să ne
orientăm efortul spre el și să-l lăsăm pe etch în pace.

Momentan am văzut că Andrei a făcut un nou commit în SVN după un mic updatepo.

Statisticile pentru notele lui Lenny stau cam așa în SVN:
Stats for about.po:
20 mesaje traduse.
Stats for installing.po:
39 mesaje traduse.
Stats for issues.po:
95 mesaje traduse, 1 traducere aproximativă(fuzzy), 5 mesaje netraduse.
Stats for moreinfo.po:
21 mesaje traduse.
Stats for old-stuff.po:
15 mesaje traduse.
Stats for release-notes.po:
46 mesaje traduse, 23 traduceri aproximative(fuzzy), 22 mesaje netraduse.
Stats for upgrading.po:
250 mesaje traduse, 14 traduceri aproximative(fuzzy), 104 mesaje netraduse.
Stats for whats-new.po:
126 mesaje traduse, 7 traduceri aproximative(fuzzy), 15 mesaje netraduse.

În repo-ul git installing.po are ceva mici corecții făcute de Igor și
câteva de mine. Andrei, te rog să faci commit la installing.po așa cum
e în git (e bazat pe același .pot).

Având în vedere că și eu si Igor suntem cam dornici să traducem, dar
nu știm ce, ar trebui să împărțim munca.
Deci din traducerile incomplete:
   - issues.po:  1f5u
   - release-notes.po: 23f22u
   - upgrading.po: 14f104u
   - whats-new.po: 7f15u

Având în vedere că Andrei e acum activ și e responsabil de traducerile
de pe web, cred că e dreptul lui să ne spună ce să facem.

Andrei, ce zici ca ar trebui să traducem? Stiu că ai zis inițial că pe
upgrading îl iei tu, crezi că mai are sens/poți să-l duci până la
capăt singur?

De ce fișiere ne ocupăm noi? Ce ar trebui verificat după ce terminăm
traducerile?

P.S.: Între timp, am cerut sa fiu adăugat la proiectul ddp pe alioth,
deci ar trebui să pot să fac commit și eu și să îi preiau munca de
sincronizare git<->svn în totalitate (eu fiind responsabil de
introducerea variabilei git în ecuație, cred că sunt responsabil să nu
complic viața altora cu ea). Asta imediat ce mi se dă OK-ul.