Re: Probleme compilare [fost: Re: [ITT] po://release-notes/installing.po]

On Sat,31.Jan.09, 07:53:33, Andrei Popescu wrote:

> svn.debian.org/svn/ddp/manuals/trunk/release-notes/
>
> Problema pare să fie cu debiandoc-sgml din etch (1.1.101) care nu
> suportă ro.UTF-8
>
> Mă gândeam că o soluție (foarte urâtă) ar fi să compilăm cu ISO-8859-2,
> după care să facem conversia înapoi la UTF-8. Asta ar trebui să meargă
> la html, txt, ..., dar nu și cu pdf (cred).

Vezi http://lists.debian.org/debian-doc/2009/01/msg00205.html pentru mai
multe informații. O soluție ar fi să backporteze cineva debiandoc-sgml
și să-l încarce pe backports.org. DSA deja s-a oferit să-l instaleze.

Dacă aveți probleme cu afișarea diacriticelor trebuie să vă actualizați
fonturile. Vedeți http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru
mai multe detalii.