---------- Mesaj redirecţionat ----------
De la: ilea cornel <eusitu2002@yahoo.com>
Data: 29 ianuarie 2009, 19:06
Subiect: Re: Instalare
Către: Eddy Petrișor <eddy.petrisor@gmail.com>

Domnule
Mii de multumiri pt promptitudine.
As vrea pt inceput sa-l instalez pe un laptop.
Are parametri necesari, adica e partitionat, 80GB, 2,4Ghz, P4 Intell
si-n final vreau sa renunt la XP. Apoi vreau sa pun si pe un desktop
acelasi lucru.
Am descarcat Debian 4.
Pt internet in momentul instalarii vreau sa folosesc desktop-ul.

Mii de multumiri
Acelasi C I