Re: note de lansare Lenny - progres

> Scurtă introducere:
>
> - fișierele se găsesc în depozitul SVN al proiectului DDP
> - formatul de lucru este .po (codare utf-8)
http://svn.debian.org/wsvn/ddp/
m-am dus aici mai departe nu siu

> Poți să traduci sau să revizuiești traducerile existente/viitoare. Nu-ți
> cunosc nivelul de cunoștințe așa că aștept să-mi spui dacă ai nevoie de
> mai multe detalii.

folosesc debian lenny acasa si windows la serviciu.
in ce priveste contributii la proiect, asta e prima incercare, asa ca in domeniul asta nivelul as zice ca e zero. Am mai contribuit traduceri la un singur alt proiect (openacs.org)
Am SVN instalat in windows si daca ma lasa firewall-ul sper sa nu fie probleme.
Cum trimit modificari?  Banuiesc ca am nevoie de un login ca sa fac commits in svn, nu ?

Multumesc,

Bradut