note de lansare Lenny - progres

Salutări,

Ținând cont că notele de lansare nu sunt încă înghețate nu cred că are
rost să mai trimit mesaje [ITT] și [RFC]. Rog doar ca oricine dorește să
ajute să țină legătura cu mine pentru a nu traduce aceleași chestii.
Între timp am obținut și drept de scriere pentru depozit, deci tot ce
lucrez eu este vizibil on-line. Orice comentarii/corecturi sunt bine
venite.

Pentru moment am lucrat în special la acele părți care e probabil să nu
se schimbe prea mult și am început prin a integra traducerea veche.