Re: Call for translations (Debian 5.0 "lenny" release notes)

On Wed,22.Oct.08, 09:36:51, Aioanei Rares wrote:

> Andrei, as avea ceva timp liber in weekend, cred. Si as vrea sa traduc si eu
> ceva.

Sigur, ne bucurăm de ajutor. Eu am început cu about.po, dar vrea și Eddy
(Petrișor) să traducă așa că te rog să subscrii la debian-l10n-romanian
(trafic foarte scăzut) ca să ne putem coordona mai ușor. Dacă ai
probleme tehnice tot pe d-l10n-ro sau pe debian-18n.