Re: Dictionar Roman in OpenOffice

On Tue,16.Sep.08, 07:33:10, speedyx wrote:
> Nu stiu voi, dar sunt nemultumit de dictionarul roman in OOo.
> Diacritice si ortografia sunt cele vechi si trebuie sa adaug o multime de
> cuvinte.
> Am incercat sa vorbesc cu cel ce il intretine, dar nu m-a raspuns.
> Poate este inscris la acesta mail list?

Te referi la pachetul Debian?

> As vrea sa-l ajut sa completeze si sa correcteze dictionarul oficial deoarece
> scrisul in Writer este principala mea ocupatie.
> Cineva ma poate sugera cum sa procedez?

Încearcă arhiva grupului „Diacritice” pe googlegroups. Știu că s-a
discutat destul de recent situația dicționarului din OpenOffice.org și
cineva susținea că e în stare bună. Probabil că se referea la versiunea
3.0, dar e posibil să se poată instala și în versiuni mai vechi.