verificarea fișierelor ddtp - mai ușor puțin

Salut,

Am constat pe propria piele că nu prea facil să faci verificări la fișiere cu traduceri ddtp, în principal pentru că thunderbird/icedove (si poate și alți clienți de mail) nu știu că fișierele .ddtp sunt, de fapt fișiere text.

thunderbird/icedove (din lenny, nu știu de etch) are o configurare care îți permite să îl faci să înțeleagă că fișierele cu pricina sunt, de fapt text/plain și asfel să poți alege să îl deschizi, în loc sa îl descarci. Configurarea cu pricina se referă la precizarea tipului 'text/plain' pentru sufixul .ddtp.
Fișierul atașat pus în ~ face ceea ce trebuie.

Acum eu sunt curios dacă mai știți probleme în alți clienți de email care pot fi rezolvate cu scopul de a face verificări mai ușor.

text/plain					ddtp