Re: [RFR] wml://www.debian.org/releases/etch/debian-installer/index.wml - termen 24.07.2008

În data de 19 iulie 2008 11:19, Andrei Popescu
<andreimpopescu@gmail.com> a scris:
> Salutări,
>
> Termen 24.07 să am timp să încorporez modificările, astfel încât
> paginile să fie on-line în 25.

Da, știu că e 25, da' o verificare pe diagonală e mai bună decât nici una.

pentru detalii despre instalare a unui ->
pentru detalii despre instalarea unui

repară cele două probleme afişata mai jos
repară cele două probleme afişate mai jos

sunt compatibile ABI acest
sunt compatibile din punct de vedere binar al interfeței (ABI), acest