Re: Posibil bug in xkb-data [fost: Re: [RFC] ...]

În data de 24 iulie 2008 20:06, Andrei Popescu
<andreimpopescu@gmail.com> a scris:
> $ setxkbmap -v ro std
> Warning! Multiple definitions of keyboard layout
>         Using command line, ignoring X server
>         Trying to build keymap using the following components:
>         keycodes:   xfree86+aliases(qwertz)
>         types:      complete
>         compat:     complete
>         symbols:    pc+ro(std_cedilla)
>         geometry:   pc(pc105)
>

> De ce încarcă 'std_cedilla', pentru că începe cu 'std'?

Foarte ciudat. Am rulat comanda ta și mi-au apărut diacritice
cu sedilă iar dacă rulez în acest context:

setxkbmap -model pc105 -layout ro,us,ru -variant std,,phonetic

mi le ia cu virgulă. Asta e legat de configurarea greșită a fișierului
pentru limba română din xkb-data. setxkbmap își face bine treaba.

--
:wq