Re: [RFC] wiki/L10N/Romanian/Lenny/Notes: Note de lansare specifice utilizatorilor de limba română

În data de 23 iulie 2008 13:39, Andrei Popescu
<andreimpopescu@gmail.com> a scris:
> Salutare,
>
> Am început o pagină nouă în wiki
>
> http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes
>
> pentru note specifice limbii române. Vă rog să verificați, completați,
> contribuiți.

Am făcut ceva modificări și adaugiri.

> Dacă este permis cred că ar trebui să introducem o legătură din notele
> de lansare oficiale pentru Lenny.

Da, permis n-ar avea de ce sa nu fie. Știu că e o secțiune specială în
note în care se adugă chestiile specifice.

Totuși cred că textul de pe acea pagină trebuie adăugat în notele
oficiale (după o mică periere - nu are sens sa bagăm în notele
oficiale lucruri despre Windows XP, părerea mea - desi cele de pe wiki
pot să rămână complete).