Re: ddtp

În data de 22 iulie 2008 18:32, Igor Stirbu <igor.stirbu@gmail.com> a scris:
> Salut Eddy,
>
> Am observat că româna nu este activată pe
> serverul DDTP [1] și mai demult era ceva
> încercare de a o face. Crezi că mai putem
> încerca?
>
> Numai bine,
> Igor
>
> [1] http://ddtp.debian.net/ddtss/index.cgi/xx

Judecând după http://ddtp.debian.net/, se pare că nu suntem activați
în ddtss, dar suntem activați în ddtp. Cu alte cuvinte, nu avem
activata interfața web de traducere, dar se pot face traduceri.

Deși cred că încă nu se consideră ca avem destule traduceri pentru a
fi luati în seamă (oricum 11 traduceri din 14000 e cam puțin ;-) ):
http://ftp.ro.debian.org/debian/dists/sid/main/i18n/