Re: [LCFC] po-debconf://samba - termen 30.06.2008-18:00

Igor Stirbu wrote:
În data de 29 iunie 2008 19:47, Eddy Petrișor <eddy.petrisor@gmail.com> a scris:
Tocmai am convertit la diacriticele corecte traducerea asta și am și
trecut-o printr-o verificare ortografică. Înainte să o trimit, n-ar fi rău
să am și o verificare rapidă.

Am pus același termen ca la celelalte pentru a-mi facilita munca și pentru
că e o traducere scurtă.

E ok.

PS: sună un pic ciudat „se configură" de la linia 63

Asta din cauză că e incorect :-) . Am corectat.