Re: Debian pe laptop

În data de 13 iunie 2008 16:14, alfa beta <emailstudenti@yahoo.com> a scris:
> Sunt un newbye din Timisoara. Ma intereseaza sa gasesc un laptop rezonabil

Salut,

> ca pret, pe care sa pot instala si invata Linux, preferabil distributia
> Debian. Dupa ce am citit cateva ore, mi se pare o misiune imposibila.
> Cunosteti vreo configuratie- model de laptop pe care sa mearga bine Debian?
> Bine, din punctul meu, inseamna ca toate piesele din laptop functioneaza
> deplin, fara blocaje etc. Multumesc.

Laptop-urile bazate pe tehnologia Centrino cu placă video Intel, HP,
multe din laptop-urile ASUS (cele cu webcam incorporat e posibil să nu
o aibă funcțională), multe din laptop-urile Dell (pe care totuși nu le
recomand din pricina experiențelor personale legate de baterie, iar
mai nou, de încărcare).

În genere, evită laptop-urile cu placă video ATI (driver-ul fglrx e un
gunoi iar alternativele libere mai au probleme sau nu au deloc suport
3D).

Atenție la placa WLAN, aici pot apărea probleme, deși în ultima vreme
driver-ul b43 a rezolvat multe plăci bazate pe cipurile Broadcom
BCM43xx.