Sorin Batariuc se retrage

Salutare,

Vă anunț, cu tristețe, ca Sorin Batariuc tocmai mi-a spus că nu mai poate continua traducerile din Debian și că oricine dorește să-i preia
vre-una din traduceri o pate face fără a-i cere acordul.

Eu am să preiau (deocamdată) menu, apt și aptitude.

Mai jos e scurta discuție dintre mine și el legat de subiect:

(14:40:13)  pe2338:  salut
(14:40:25)  pe2338:  ce bine că ai intrat
(14:40:32)  sorinescul:  salut
(14:40:42) pe2338: vroiam să întreb dacă mai ai timp de traducerile pentru apt și aptitude
(14:40:50)  pe2338:  că vreau să le preiau eu
(14:41:22) sorinescul: da, ar fi trebuit de mult sa-mi anunt public indisponibilitatea pt traduceri (14:41:38) sorinescul: nici pe adresa mea de email veche n-am mai intrat de mult (14:43:25) sorinescul: daca vrei, poti face tu un anunt pe lista in locul meu ca din pacate nu mai pot participa la traduceri, cine se simte impulsionat poate sa preia oricare din fostele mele lucrari fara sa mai astepte vreo incuviintare formala din partea mea
(14:43:38)  pe2338:  ok
(14:43:51)  pe2338:  am să copiez texul tau ...
(14:44:01)  sorinescul:  multumesc
(14:44:13)  pe2338:  mersi pentru contribuțiile de până acum